Allsång på Skansen, bilder

Jag har alltså varit på Allsång på Skansen, främst för att plåta Håkan Hellström. Men jag tog en hel massa andra bilder, så tänkte summera kvällen lite här (klicka för större, och skarpare):

Jag hade en okej plats vid sidan av scenen, men precis innan allt drog igång fick jag möjligheten att flytta till en riktigt toppenplats. Jag tackade ja.

Håkan fick en tavla med en bild från hans första Allsång.

Anton Ewald.

Måns och Grynet Molvig.

Louise Hoffsten.

Medina.

Under Medinas uppträdande släpptes det massa ballonger, fint!

Älskade Håkan! Så jäkla bra. Och gäster hade han med sig:

Hehe :)

När Allsången och Håkans timme var över gick jag och ställde mig utanför den här dörren riktigt länge.

Det var det helt klart värt, åh. När journalisterna ställt en del frågor och Håkan sa att det var dags för honom att gå iväg och njuta av sin öl, så passade jag på att fråga om en kram när han gick förbi mig. Kramades och jag berättade hur jävla bra han är. Han sa att det värmde hans hjärta att höra det. Fint sagt. Fin kväll.

/S.